Wednesday 18 October 2017

Free Aksjeopsjoner Data Api


Hva er den mest anbefalte freepublic API for å få tilgang til finansmarkedsstatistikk og aksjekurser (fortrinnsvis sanntidsnotater) Jeg er ikke så kresen om hvordan den eksponeres (SOAP, REST, noen proprietære XML-oppsett, etc.), så lenge det er litt anstendig dokumentasjon. Jeg planlegger å bygge en enkel web dashboard i PHP med noen grunnleggende data (i utgangspunktet en rask n-skitten hjemmeside), men vil kanskje vokse den til en fullblåst web-app til slutt. Noen tanker Som jeg finner noen, legger jeg inn en liste her (gjerne kommentere om du har brukt noen av dem før): Hva er bestcheapest-tjenesten for å få sanntid (som sanntid som du kan få) på aksjeopsjoner Im ser etter den raskeste oppdateringen på HELE markedet, med noen få aksjer prioritert, så jeg trenger at dataene skal komme inn så fort som internettforbindelsen min vil gi den. API kan være på hvilket som helst språk, selv om jeg foretrekker C. Også en prøveversjonstjeneste ville være flott. For tiden ser jeg på IQFeed som synes å være akkurat det jeg leter etter. Det er billig, har en gratis prøveversjon, gir ut 1ms flått og har en C API. Noen andre alternativer som denne? Hvor kunne jeg laste ned data for forhåndsdefinerte uendrede problemer for NYSE, AMEX og NASDAQ så langt tilbake i historien som mulig (NYSE-data starter i mars 1965, AMEX-data starter i februar 2002, starter NASDAQ-data i januar 1978.) Den beste ressursen for nedlasting jeg var i stand til å finne til nå er unicorn. usadvdec som er veldig bra. Dessverre med data bare fra 2002. Jeg leter etter NYSE UpDn Problemer og volum siden 1965. Takk for tips om hvor du skal få dette. ndash user1392 Sep 16 11 at 9:53 Jeg vet ikke hvor interessert du er i CME-dataene, men jeg har lært om alternativer og volatilitetsmodellering. Jeg har jobbet med forsinket CME-data. Jeg har vært i stand til å trekke ut JSON-spørringene og har nå klart å kjøre dem i søknaden min for å få data for hver type aktiva. Exmaple av ES-valgdata: Kjør spørringen nedenfor i Chrome, og du vil se JSON-responsen. I andre nettlesere vil du bli bedt om å laste ned JSON-filen. Koblingen nedenfor ber CME-serveren om å returnere tilbake valgdata for gitt streik: Jeg har også kunnet få andre data ved å bare endre kontraktskoden. For å analysere det, bruker du bare serialiseringsklassen (legg til referanse til system. web. extensions og ved hjelp av System. Web. Script. Serialization on framework 4.0) - (historisk) aksjekurser - Hva mener du med det Nominelle, ekte, korrigert på grunn av monetære baseendringer, korrigeringer med Y-andre ting Hva er målet ditt? Jeg har vært i stand til å laste ned (historisk) aksjekurser via yahoo og google. Å se historiske data fra GoogleYahoos screeners kan være svært misvisende og gjøre konklusjon basert på det veldig farlig. Vær oppmerksom på at du ikke alltid kan stole på dataene, noen ganger er de nominelle eller ekte, og noen ganger vet du ikke hvilken type data du har. GoogleYahoo er bare tredjeparter som gir deg de historiske dataene. CSI Data. Det hevder å være leverandør til Google, Yahoo, Microsoft og andre forhandlere Yahoos leverandører her og legge merke til de små skriftene nederst her. Utdannings - og forskningsdata Shiller Data om aksjemarkedsdata Den enorme datainnsamlingen av Ibbotson, bok, inflasjon, rentenivå og slike ting som du må ta hensyn til for å gjøre noen seriøse forskning Yale databaser (massivt arbeid gjort) her Intelligent Asset Allocator-bok, av William Bernstein, til slutt har et sammendrag av meget gode datakilder Vil du si Yahoo Finance39s daglig data med justering for utbytte og splittelser er pålitelige i den forstand at du kan bruke dem til forskning fordi jeg har problemer med å finne data som er justert for utbytteopplysninger av utbyttedata separat. Vet du om utbyttet justeres for dagen da utbyttene faktisk blir betalt eller på ex-dividenddagen? God Guy Mike Mar 7 13 kl 19:31 For å få et konsolidert feed av de fleste av dataene, bruker du Quandl. Dette er gratis for begrenset antall forespørsler per dag. Noe mer økonomiske data kan bli funnet på for eksempel: EUs EFTA EFTA-data: Data fra disse kildene er alle fritt tilgjengelige. Du kan også spille med data fra mange av disse kildene ved hjelp av Google Public Data Explorer. Jeg gjorde en god del å søke etter en god kilde til historiske data, og jeg kom over Norgate Investor Services. De gir dataene i MetaStock-format. Jeg brukte dataene for analyse i MATLAB via Metastockread. De har data for USA, Australia og Singapore. Quandl er en gratis, med gode økonomiske og markedsdata, og en API Juan Ignacio Gil MBT Quote API ble utviklet for tredjeparts programvareutviklere og gir tilgang til følgende datafeedinger: Har du en prøvekode for å koble til MBT Quote API . I C, for valgkjede kanskje. ndash Jeson Martajaya 15 mai 14 kl 21:15 historicaloptiondata for CBOE opsjonsdata som strekker seg tilbake 10 år (kun EOD). De har også en FTP-tjeneste som lar deg laste ned EOD-tilleggsdata på daglig basis etter at markedet er nært. Jeg har brukt Livevol tidligere. De ga meg en nettadresse som jeg skulle laste ned en CSV fra hvert 30. sekund. Jeg skrev et script til wget filen og sjekker sin innebygde tidstempel, og lagre deretter på disk. En quotsubscriberquot ville overvåke målkatalogen via inotify () og laste inn noe nytt CSV. Effektivt, jeg hadde brukt filsystemet som en ticker plante, som kom rundt API problemet. ndash chrisaycock Jul 27 11 kl 18:43 chrisaycock Takk for infoen. Var det en god service generelt (pålitelig, nøyaktig, noen problemer) ndash Tal Fishman 27. juli kl. 22:59 En annen handelsmann ville ha det i noen måneder for sin modell. Jeg brukte ikke dataene selv, så jeg er ikke sikker på hvordan kvaliteten er som. ndash chrisaycock 28 juli 11 kl 14: 26API for Stock Data Vilkår og lisensiering Quandl API er gratis for registrerte brukere. Du finner våre grenseverdier her. Alle åpne databaser på Quandl er gratis og ubesværet. Premium databaser styres av deres respektive abonnementslisenser. Vi streber etter å tilby de mest liberale, fleksible, transparente og rettferdige datalisensene i verden. Individuell oppstart. Utvikler og institusjonelle lisenser er tilgjengelige. Du kan forhåndsvise alle premiumdatabaser før du kjøper, hvis du registrerer deg for en API-nøkkel. Tilleggsressurser Du kan finne disse sidene nyttig: Begynn å bruke Quandl8217s API for lagerdata

No comments:

Post a Comment