Saturday 25 November 2017

Forex Trader Mind Map Pdf Ppt


Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplast innloggingsoppføring Dobbeltklikk for å zoome ut Min personlige Forex Trading Plan Del denne SlideShare LinkedIn Corporation kopien 2017Super Trader Mind Map Velkommen til DayTradingLife Et nettsted dedikert til å hjelpe deg med å bli en Super Trader. Vi tenker på bilder. Dette er et velkjent faktum. Nedenfor har jeg opprettet en Super Trader Blueprint 8220A Structure of Excellence.8221 Dette er attributter til en Super Trader. Jeg vil utarbeide på denne 8216Day Trader8217s Mind Map8217 gjennom hele Day Trading Blog, med fokus på hvert område i større detalj, vedlegg av dokumenter som kan vises og lastes ned for enkelhets skyld. Disse vil avdekke og avsløre hva som trengs for å bli en Super Trader. Og ja. du kan bli en Super Trader (S. T.) 82308230 8220IT ER EN Læret ferdighet.8221 8220YOU Å KAN BLI EN SUPER TRADER.8221 Jeg håper denne 8216Super Day Trader Mind Map8217 hjelper deg. Ved å bryte ned alle hovednøkkelområdene i synlige biter, vil det hjelpe og hjelpe, og gi deg en retning og referanse som hjelper deg med å skape tankegangen som du søker å vinne dette spillet og overvinne ditt indre slag med deg selvbegrensende tro og master dine følelser.8217TRADE I ZONE.8217 Last ned: Super Trader Mind Map PDF Nedenfor ser jeg 2 gratis PDF Reader-alternativer for dine preferanser. Et utmerket lett og raskt lastingsalternativ til den førende Adobe Reader som er oppført ovenfor. Super Trader Mind Map Revised. Ny revidert 8216Post Trade System8217 å reflektere en Super Trader8217s 8216Goal Orientated8217 tilnærming, inkludert 8216EQ8217 Emosjonell oppførsel 8211 8216Character Goal8217 Anmeldelser. Henvisning til Dr. Van Tharp8217s 8216Position Sizing8217 Nå innført i 8216Money Management8217 Kategori. Den sterkeste følelsen av alle som vanligvis er oppgitt som FEAR ,, Men den sterkeste følelsen er 8216CONFIDENCE8217 (nå lagt til STMM), for det er bare 8216CONFIDENCE8217 som kan komme over. Alle Super Trader8217s handler i en 8216Endret Universe.8217 8216Perception basert på One8217s (nå lagt til STMM). Alle Super Trader8217s er 8216Future Orientated8217, dette i del omfatter 8216Mental Rehearsal8217 (nå lagt til STMM). En del av en ST8217s 8216Confidence8217 ligger i hans 8216Resilience.8217 (hans evne til å sprette tilbake fra tilbakeslagsløsninger etc) (nå lagt til STMM). Alle ST8217-er har en brenning 8216Desire8217, etter produkter av One8217s motivasjonsforpliktelse. (Nå lagt til STMM). Bevissthet amp Bevissthet lagt til å reflektere Epitome av alle Super Traders. Dow Boy 18. mars 2010 Super Trader Mind Map Revised, New Framing amp Bakgrunn Tema. Dow Boy 8211 21 januar 2010 Super Trader Mind Map PDF nå Inkluderer oppdaterte hyperliner til: - Dow Boy 8211 28. juni 2009 NYTT OPPDATERT V2.05 (29-05-09) Super Trader Mind Map PDF Nå inkluderer oppdaterte hyperliner til: - Dow Boy 8211 29. mai 2009 Super Trader Mind Map PDF Nå inkluderer oppdaterte hyperlister til: - Dow Boy 8211 25. april 2009 Super Trader Mind Map PDF Nå inkluderer oppdaterte hyperliner til: - Dow Boy 8211 23. mars 2009 Inkluderer-Hyperlink Nedlastbar PDF, 8216Super Traders er Visionaries.8217 Alle kategorier og underkategorier i denne Super Trader Mind Map PDF vil (i tid) ha tilsvarende nedlastbart materiale som utvider seg i kategoriene relatert til it8217s emne. Jeg takker for at du stoppet på Day Trading-nettstedet mitt. Jeg ønsker deg godt på reisen din i din handel. Copyright 8211 DayTradingLife 2016 8211 Alle rettigheter reservert. 10 tanker om ldquoSuper Trader Mind Maprdquo Hei Dowboy, En flott nedlasting Aldri sett en handelsmannens tankekart før. Utmerket Jeg gleder meg til dine planlagte oppdateringer. Hilsen traderk Mange takk for dine hyggelige ord Jure. Super Trader Mind Map vil bli kontinuerlig oppdatert, med noen Excel-regneark snart å følge etc. Best Abonner på min feed så du vil vite når oppdateringer er lagt til. Hilsen: Dow-Bow Utmerkede poeng i hjernekartet. En stavemåte: Negativ mot Averse Et bokkapittel kan skrives på hver boks på denne tingen. Takk for din innsats. Stort arbeid. Takk for all innsats. Jason Dekker sier: Flott sted. Great blogginnlegg nesten over hele linja, veldig imponerende. Det eneste problemet jeg har med materialet ditt er målinnstillingen. Målinnstillingen er i stor konflikt med nesten alt annet på bloggen din, og du kan ikke engang innse det. Jeg er ikke her for å forkynne noe for deg annet enn at du kanskje vil gjøre mye mer å tenke på begrepet målstilling generelt om hvordan det handler om handel, disiplin og lev i nået. I min erfaring handler markedene jeg pleier å legge merke til at markedet gir muligheter når det gir muligheter, og det gjør det ikke når det ikke gjør det. Poenget er at daglige, ukentlige, månedlige og kanskje årlige mål kun oppnås gjennom mulighetene som tilbys. Som sådan, hvis det ikke er noen muligheter, har det bevisste sinnet, og kanskje det underbevisste sinnet, en tendens til å tvinge dårlige handler alt for å oppnå et uoppnåelig mål satt i det siste. Hovedproblemet er at når målet eller målene ble satt, begynte du å pålegge viljen din på verden, som i min erfaring ikke bare virker, den er forgjeves og ender i katastrofe. Hvordan kan du eller noen vite hva som er i butikken over neste dag, uke, måned eller år, og deretter forsøke å ta personlig ansvar for det. Vært der ferdig, det er ikke en morsom måte å leve på, hva markedene og verden har å tilby, er mye mer i fred og i harmoni med de naturlige organiske lovene i markedene og universet. Målinnstilling etter min mening handler om fremtiden, alt om ikke å akseptere hva som er her og nå, og ønsker ting som er annerledes enn hvordan de er. I min erfaring er de alle en oppskrift på feil, ikke suksess. Hvis du virkelig undersøker målinnstillingen i kjernen, har den en 80 feilfrekvens. I tillegg er mange kortsiktige mål totalt og fullstendig i konflikt med langsiktige mål. Reelle mål eller sanne mål er ikke håndgripelige (de er følelser) og erstatter alt annet, men de fleste har ingen bevisst ide om hva dette betyr. Bevisst målinnstilling er ofte inkonsekvent med de sanne målene, og derfor er de dømt til å mislykkes. Hvis suksess er det du søker, er målrettingen en dårlig måte å oppnå det på og sender flere mennesker til fattige hus i handel enn nesten hva som helst jeg noensinne har sett. Id begynner med å spørre deg selv hva din definisjon av suksess er, og hvor kom du opp med det som en definisjon til å begynne med. På toppen av det viser meg noe bevis fra hvor som helst som sier at målinnstillingen faktisk virker. Sikker på at du kan finne anekdotiske historier overalt, og vi har alle satt og oppnådd mål, men det meste vi mislykkes. Dette valget av å bare se på vinnerne i prosessen minner mye om hvorfor handelsfolk mister penger. De gjør noe en gang, og det fungerer, og så fortsetter de å gjøre det til de ikke har penger igjen. Alle tapende systemer har vinnende handler, og alle vinnende systemer har tapt handler. Problemet er at det er millioner av måter å mislykkes, og sannsynligvis bare hundre måter å lykkes i handel. Beklager at jeg har glede av bidragene dine og forhåpentligvis kan jeg røre dine tanker mer om dette emnet Kjære Jason, Takk for dine kommentarer angående målgjenstandsinnstilling (innlemmet i min Mindmap). Du sier ldquo Det eneste problemet jeg har med materialet ditt er målinnstillingen. Målinnstillingen er i stor konflikt med nesten alt annet på bloggen din, og du kan ikke engang innse det. rdquo Etter å ha lest kommentarene dine, er dette mitt svar. Jeg er ikke fornærmet av dine kommentarer Jason, debatten er sunn, men jeg er helt klar over rollestrukturen som mål og målinnstilling spiller i Super Traderrsquos Matrix. Mål er et nøkkelbegrep som hjelper Super Trader bli. Vi kan snakke i semantikk, IE letrsquos velge ordene lsquofocusrsquo eller lsquodisciplinersquo eller lsquorulesrsquo, lsquovisionrsquo etc etc. Mens disse ordene er viktige individuelt, og nøkkelbegreper innenfor en S. Trsquos sminke, er det en lsquoholarchyrsquo på jobb. Alle disse delene utgjør naturligvis det hele, som støtter hverandre og er ikke så individuelle som det første er forutsett, men hver lsquofeedrsquo av hverandre støtter hverandre, skaper dette Eco-systemet, et levende pustesystem på jobben (Super Traderrsquos Matrix) som strævar etter perfeksjon innen dagens handelsarena. Så mål og et rammeverk for målstilling kan i det siste ikke bli uttalt som en individualistisk del på jobben, men mer av et essensielt lsquoorganrsquo som IKKE kan utelukkes som det er så viktig for hans system som våre hjerteliverkidneys er til vår overlevelse. Når det gjelder en av dine avsnitt Jason ldquo I min erfaring handler markedene jeg pleier å legge merke til at markedet gir muligheter når det gir muligheter, og det gjør det ikke når det ikke gjør det. Poenget er at de daglige, ukentlige, månedlige og kanskje årlige målene kun oppnås gjennom mulighetene som tilbys. rdquo Mitt svar er en avtale til en viss grad. Jeg spør deg ldquoHva er den viktigste delen av tradingrdquo Vel, mitt svar er enkelt (Selv om mange mennesker kan svare forskjellig avhengig av deres forståelsesnivå) Svar: ldquoThe prosessen med å handle selv. rdquo Jeg legger merke til på nettstedet ditt lsquoResources pagersquo du har nevnt Endre Dine tanker forandrer livet ditt av Wayne Dyer. Vel, dette fører meg til å anta at du er godt lest (eller har en viss forståelse av sinnets kroppsforbindelse, og med Mr. Dyerrsquos-materiale (ligner Choprarsquos), den tiden er illusjonær, vi lever i NÅ. ALLE VI HAR DENNE NOW J Så, i noen grad tror jeg vi er enige. Whatrsquos virkelig viktig er det vi gjør i nå, gjør dette, og fremtiden vil ta vare på seg selv. Men leser gjennom noen av kommentarene dine Jeg føler at de er litt feilplasserte , for eksempel sier du Sitat ldquoAs slik, hvis det ikke er noen muligheter som tilbys det bevisste sinnet, og kanskje det underbevisste sinnet, har en tendens til å ldquoforcerdquo dårlig handler alt i navnet for å oppnå et uoppnåelig mål satt i fortiden. Svar: Hvis du ldquoFORCE Det er en dårlig handel, dette er ikke noe som skyldes dårlig bruk av mål, men mangel på disiplin, en helt annen enhet. Dessuten er mangelen på å følge en plan vårhjertet sinn og å legge til andre mål ikke holdt i fortiden, dette er feilplassert tenkning, de er lsquofuture eller Ientated concepts. rsquo Her er en unntatt fra et papir jeg er i ferd med å skrive nå om mål for å gi litt mer vekt til mitt svar ldquoBy bruker mål amp knowing nøyaktig hva du vil oppnå, satte du i gang en lsquochosenrsquo positiv retningsbane av handling. Anvendt konsekvent, denne lsquoGoal Orientatedrsquo cognizant tankeprosessen en som innebærer å tenke på fremtidens forsterker hvordan du kommer dit (Dine mål hver uttrykt som positive presise uttalelser), blir du lsquoFuturersquo orientert. Dette er kjent som lsquoFuture Orientation. rsquo Ved å fokusere fremover i tid, gir du avkall på hjelp til å undertrykke de største problemene som dagens handelsfolk står overfor, de lammende negative hindringene, de som lsquoself-limitingrsquo beliefs, amp selvbegrensende vaner (negative følelser). Det er mulig å forandre disse faste ideene disse genetiske forsterker, miljøforsterker, selvopprettede kondisjoneringsparasitter, ved hjelp av mål ledsaget i sammenheng med en planlagt forpliktelse, som er konsekvent ufullstendig ønske om å oppnå lsquoYour Valgte mål. Du kan også nevne, Quote ldquoConscious målinnstilling er ofte i - kongruent med onersquos sanne mål, og derfor er de dømt til å mislykkes. Svar: ldquoDonrsquot sette mål som ikke er kongruente med dine dypeste verdier og trobaserte system. Hvorfor skulle du gjøre dette? Jeg ser ikke noen logikk i denne utsagnet. Du nevner også at Sitat ldquoGoal-innstillingen etter min mening handler om fremtiden, handler ikke om å akseptere hva som er her og nå, og vil ha noe annet enn det de er. oppgi en strategi for å oppnå et ønsket resultat. Jason, jeg er i ferd med å skrive et papir om mål og målstilling. (Nevnt ovenfor) Jeg vil nevne en del av dette papiret nå, og gi en kort 10 grunner til at Day Traders bør innlemme en målstilling målrettet tilnærming i sin handel Vennligst besøk mitt innlegg her om mål og målinnstilling for daghandleren: Dagens handelsmål og målstilling ALDRI UNDERVISER DEN SENNE MAKSEN AV MÅL For å oppsummere Jason, sier du ldquoHvordan kan du eller noen vite whatrsquos i butikken over neste dag, uke, måned eller år og deretter forsøke å ta personlig ansvar for det. rdquo I de ovennevnte 10 grunnene er det 1 som er så viktig for dagens handelsmann, og itrsquos trading i lsquoThe Nowrsquo, trading på høyeste nivå en kan (som til slutt fører til å fokusere rent på lsquothe processrsquo av tradingrsquo) som sa, grunn 8 er nøkkelen. ldquoGoals for Super Trader brukes som et objektiv, som skifter onersquos lsquoFrame Of Referencersquo (Hans Thinking Amp Awareness) for å forestille nye muligheter, veilede onesrsquo beslutninger innenfor et strukturert lsquoINTENTIONALrsquo rammeverk via bevisst valg. Så Jason, via mål vil du se muligheter som du bare ville ha, hvis du didnrsquot opprette en målrettet tilnærming. Itrsquos litt som når du kjøper en helt ny bil, kjør den i noen dager, men umiddelbart merker du alle disse bilene nøyaktig det samme som din nye bil på veien. de var alltid der, men du var bare werenrsquot klar over dem. Muligheter for å forbedre er alltid tilstede for Super Trader, og ved hjelp av en strukturert, rasjonell og systematisk tilnærming via målinnstilling oppstår en modell som vil skifte bevissthet for å søke nye muligheter som man ikke ville drømme om hvis en målsetning ikke var en del av blandingen . Dette er hvorfor målene er en del av SUPER TRADERrsquoS MATRIX. Jeg forlater deg med et sitat Jason av Peter Drucker (The Grandfather of Business Management) ldquoObjectives er ikke skjebne de er retning. De er ikke kommandoer De er engasjementer. De bestemmer ikke fremtiden De er midler til å mobilisere ressursene og energiene i virksomheten for fremtiden. Jeg håper du kan revurdere en målsetning i din handelsstrategi Jason. Jeg har gått i detalj eller gitt handelseksempler osv., Men jeg håper at kommentarene ovenfor kan få deg til å vurdere at målene kan og spiller en viktig rolle i handel på høyeste nivå. Med vennlig hilsen Fremragende materiale DowBoy. Ikke sikker på om du har lest noen av Marcus Buckinghams arbeid med styrker, men hans filosofi er veldig lik din. Du kan ikke lære suksess ved å bare studere feil. Fortsett den gode jobben. Til slutt, hvordan har du opprettet Super Trader Mind Map-bildet? Er det en serie mini mind-maps fusjonert i Photoshop eller noe helt annet. Jeg er ivrig etter å tilpasse ditt konsept til et annet emne. Hilsen, Brad Mange takk for dine kommentarer Brad. Ja, hvordan Marcus forklarer og rasjonaliserer hvordan vi som mennesker pleier å bli tegnet for å studere fag på en måte som initierer et behov for å faktisk fokusere mer på de negative og motsatte egenskapene til selve emnet vi ønsker å forbedre på. Dette er en stor snubling blokkere at de fleste står overfor når de lærer nye ferdigheter. Vi er i en informasjonsalder når vi føler behovet for å vite mer og mer, men det er ikke det volumet av informasjon som er viktig, det er det vi valgte å fokusere og hva vi fokuserer på som er viktig. DVS. ldquoYou donrsquot trenger å studere depresjon for å lære om joy. rdquo Ovenstående video Jeg liker for følgende sitater ldquoIf du vil ha bra, bør vi studere dårlige og invertere det faktisk. ldquo Hvis du studerer dårlig og inverter det du får. ikke dårligrdquo Når det gjelder min ldquoSuper Trader Mind Map. rdquo, har jeg laget dette ved hjelp av noen MindMap-programvare, Mindjet MindManager, DowBoy8217s Mind Mapping Software. Dette er et utmerket stykke programvare for mindmapping. Jeg vil inkludere en mindjet-versjon av min Mind Mind Map som snart vil gjøre dette mye mer interaktiv. Igjen, mange takk for dine kommentarer. Jeg håper å publisere noe mer materiale veldig kort tid. Med vennlig hilsen Dow-Boy Det er alltid gledelig å lese innholdet ditt, kommer tilbake hit snart, jeg ville bare si takk for alt du har gitt. Da jeg var på college, tok jeg et kurs i Psychology of Personal Effective, og siden I8217ve har alltid vært fascinert av psykologi. Materialet du har gitt, ligner på øvelsene vi ville gå gjennom, og illustrasjonene dine i tankeprosessen og målsettingen er like, bare når det gjelder handel. Flott jobb. Legg igjen et svar Avbryt svarSlideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Last opp påloggingsoppføring Dobbeltklikk for å zoome ut Del denne SlideShare LinkedIn Corporation kopien 2017

No comments:

Post a Comment